Uslovi kupovine i isporuke

Dobrodošli na sajt www.maximalium.rs

Maximalium Vam omogućava korišćenje usluga i sadržaja svog portala koje je podložno niže navedenim Uslovima kupovine.

NAPOMENA ZA OSOBE MLAĐE OD 18 GODINA 

Osobe mlađe od 18 godina smeju poručivati proizvode sa sajta www.maximalium.rs isključivo uz saglasnost roditelja.

 

POMOĆ PRI ONLINE KUPOVINI

Poručivanje putem sajta www.maximalium.rs je veoma jednostavno. Kao i u klasičnim mp objektima, potrebno je na sajtu da pronađete artikal koji želite da poručite. Porudžbina putem sajta je moguća za sve navedene proizvode na sajtu klikom na dugme „DODAJ U KORPU" nakon čega dobijate uvid u Vašu korpu sa ukupnim iznosom Vašeg računa.
Artikal poručen putem interneta se plaća po ceni na dan porudžbine.


Odabir načina plaćanja

Plaćanje kupljenih artikala je moguće karticom online ili gotovinski prilikom preuzimanja.


Završni korak 

Klikom na dugme Završite narudžbu, prikazaće Vam se Završni korak gde je potrebno da unesete Vaše podatke.Prilikom sastavljanja porudžbine  ukoliko niste registrovani neophodno je da se registrujete ili popunite sve neophodnih podataka:

Ime i prezime

Email i kontakt telefon

Ulicu i broj

Mesto i poštanski broj


Takođe je potrebno da potvrdite da ste se upoznali sa Uslovima kupovine na našem sajtu, te da ste sa istima saglasni.


Nakon klika na dugme Završi porudžbinu dobićete automatsku e-mail potvrdu sledeće sadržine: ''Vaša porudžbina je uspešno obavljena i prosleđena službi Internet prodaje. Nakon utvrđivanja dostupnosti artikla, poslaćemo obaveštenje o statusu porudžbine na ovu e-mail adresu. Proverite sadržaj porudžbine i tačnost podataka dole u tekstu."

Naša služba internet prodaje će nastojati da u najkraćem roku proveri da li smo u mogućnosti da Vam obezbedimo poručeni artikal. Ukoliko takva mogućnost postoji, na dan otpreme poručenog artikla poslaćemo Vam e-mail u kome ćemo Vas obavestiti da je poručeni artikal raspoloživ, kao i kada možete očekivati kurirsku službu, i time prihvatiti Vašu ponudu za zaključenje ugovora. Ukoliko Vaša porudžbina sadrži više od jednog proizvoda, moguće je zasebno slanje svakog artikla i za svaki artikal će biti zasebno zaključen ugovor tek kad Vam pošaljemo e-mail u kome Vas obaveštavamo kada možete očekivati kurirsku službu. Ukoliko iz bilo kog razloga nismo u mogućnosti da Vam obezbedimo poručeni artikal (ukoliko više nije raspoloživ ili je u pitanju artikal sa nedostatkom) primićete e-mail u kome Vas obaveštavamo da smo prinuđeni da Vam otkažemo porudžbinu. U tom slučaju ugovor neće biti zaključen.

Nastojimo da stanje i veličina proizvoda na sajtu bude ažurno, ali zbog dinamičnosti tržišta  postoji mogućnost da u određenim slučajevima poručeni proizvod više ne bude raspoloživ u našem magacinu.

U slučaju da nakon izvršene porudžbine bude utvrđeno da je omaškom na sajtu u odnosu na poručeni model označena pogrešna cena, trgovac će nastojati da potrošača u što kraćem roku obavesti o uočenoj grešci i tačnom iznosu cene koja je za poručeni model važila u trenutku porudžbine.U tom slučaju potrošač ima pravo da poručeni model plati prema maloprodajnoj ceni koja je važila za poručeni model u trenutku porudžbine, ili pak da odustane od porudžbine.

 

PROMOKOD

Promokod sa popustom se ne može primeniti na već snižene artikle. Promokod sa popustom se obračunava samo na nesnižene proizvode.


PORUČIVANJE TELEFONOM

Ukoliko želite robu možete poručiti  putem telefona 069 2233 440. Radno vreme službe telefonske prodaje je radnim danima od 08:00 - 16:00h.

NAČIN PLAĆANJA

Plaćanje je moguće karticom online ili pouzećem.Plaćanje karticom je moguće online u završnom koraku prilikom unosa podataka. Potrebno je da izaberete plaćanje karticom i u sledećem koraku ćete biti prebačeni na stranicu Banca Intesa gde je potrebno da unesete podatke sa Vaše kartice. Plaćanje je moguće i za klijente druge banke, a ne samo za korisnike Banca Intesa.

Pouzećem podrazumeva plaćanje iznosa sa porudžbenice prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši u gotovini na ruke kuriru koji Vam donosi pošiljku. Molimo Vas spremite tačan iznos novca, jer kurir nije u mogućnosti da Vam vrati kusur.

U ime Inexall Company d.o.o. obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalititne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposlen Inexall Company d.o.o. odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji u slučaju plaćanja karticom

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Inexall Company d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).

Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

ISPORUKA 

Poručeni proizvodi putem Interneta biće Vam isporučeni posredstvom kurirske službe u periodu od 08 do 17 časova, u roku od 24 do 48 sati od dana kada smo Vam potvrdili porudžbinu. 

Kuriri eksterne firme koja vrši dostavu robe za nas, pošiljke donose na adresu za isporuku u vremenskom periodu od  8 do 17h radnim danima. Molimo Vas da se u tom periodu javljate na broj telefona koji ste ostavili prilikom poručivanja i obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Kurir će uručenje pošljke pokušati u dva navrata. Ukoliko Vas ni u ugovorenom terminu ne pronađe na adresi, pošiljka će nama biti vraćena i u tom slučaju će se smatrati da ste odustali od porudžbine, te da ste ugovor raskinuli. 

POŠTANSKI TROŠKOVI

Za porudžbine ispod 5.000dinara poštarina se naplaćuje fiksno 300dinara, što važi za celu Srbiju.

Za porudžbine preko 5.000dinara poštarina je besplatna.

 

POVRAĆAJ – ODUSTANAK I ZAMENA

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja transportne kutije ustanovili da proizvod ne odgovara narudžbini ili je proizvod nesipravan, rok za odustanak je 14 dana od dana preuzimanja proizvoda.

U slučaju odustanka od kupovine imate pravo da poručeni proizvod zamenite za drugi ili da Vam bude vraćen novac. 


Da biste ostvarili neko od prava prilikom vraćanja kupljenog proizvoda poručena roba ne sme biti upotrebom oštećena ili pohabana, mora biti vraćena u originalnoj ambalaži, uz priložen fiskalni račun, kao i popunjen obrazac za odustanak, a koji zajedno sa obaveštenjem iz člana 27. stav 1. i 2. možete preuzeti OVDE. U slučaju odustanka od kupovine Potrošač snosi direktne troškove povraćaja robe.


Ukoliko ste se odlučili da izvršite zamenu ili da odustanete od kupovine, potrebno je da nas obavestite pozivom na broj 069 2233 440 ili nam pošaljite email na adresu office@maximalium.rs kako bi dobili potrebne instrukcije vezano za zamenu ili povrat sredstava. Kupljeni proizvod zajedno sa potrebnom dokumentacijom možete poslati putem kurirske službe koju sami odaberete, na adresu Dušana Krnajskog 1, 24000 Subotica.


Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Online prodavnici, koji je gore naveden, ne možete samoinicijativno menjati/zahtevati novac u nekom od maloprodajnih objekata gde prodajemo suplement ili slati na adrese koje su navedene na adresnici.


Nakon preuzimanja vraćenog artikla u roku od 5 radnih dana od od dana prijema vraćenog artikla biće Vam poslat drugi artikal u zamenu ili vraćen novac.Zaista nastojimo da dostava bude bez ikakvih propusta, ali ukoliko se slučajno desi da po prijemu pošiljke  ustanovite da isporučena roba ne odgovara poručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke pozovete telefonom na broj 069 2233 440, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail adresu office@maximalium.rs i opišete nastali problem. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.


REKLAMACIJA

PRAVILNIK O POSTUPKU I NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIJA PUTEM SAJTA 

Član 1 Ovim pravilnikom trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nesaobraznosti robe putem sajta www.maximalium.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.

Član 2 Potrošač, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji putem interneta na sajtu www.maximalium.rs kupuje proizvode za lične i porodične potrebe.

Član 3 Zahtev za reklamaciju može se dostaviti samo poštom na sledeću adresu Subotica, ul. Dušana Krnajskog 1.Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju potrošač je dužan da:

  • reklamirani proizvod dostavi zajedno sa fiskalnim računom ili drugim dokazom o kupovini
  • dostavi popunjen reklamacioni list, a koji je moguće preuzeti OVDE
  • u reklamacionom listu navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste
  • dostavi potpisani nalog za ispravku

Član 4 Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje nadležna komisija. Odgovor na izjavljenu reklamaciju potrošaču će biti poslat u roku od 8 dana od dana prijema iste.

Član 5 Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.

PODRŠKA I REKLAMACIJE

Bilo koji problem vezan za proizvod kupljen u prodavnicama Inexall Company d.o.o. možete rešiti kontaktom na bilo koji od dole navedenih podataka:

• Emailom na office@maximalium.rs

• Poštom na Inexall Company d.o.o., Dušana Krnajskog 1, 24000 Subotica, Srbija

• Telefonom na 069 2233 440